13.8.09

ADOI!!!

Hari nie klas cam biasa stat kol 8pg sampai 6ptg. Sume2 ada 4 klass td. Tapi xtaula napa hari nie penat sgt rasanya, maybe da last day dlm week nie kot. Mana xnyer, klass tiap2 hari stat kol 8pg sampai 10 mlm. Giler x? Dalam klass td bp ramai yg tertido. Seb bek r lecture sume paham kan kami students nie. Nie ak nak share la bbrp gamba memba2 aku yg syok2 tido dlm klass. Ha3! Gamba nie sume candid je. Seyes xde niat nak sabotaj, juz nak buktikan kite dak2 culinary arts nie penat blaja jer. Bereh deh? Kalu terasa aku susun jari minx maap ek. Kata bezfrenz kan?? Hehe..

**********

Ada 1 lg citer, masa kat library td ada sorg minah nie lambai2 kat aku. Dia tnya aku, "adik nie part 1 kan?". Akupun ala2 sentapla skit, mana taknyer, dia kata aku part 1. Aku pun jwb dgn bangganyer, "xla, saya da part 3 da". Dia pun cam malu2 kambingla n die kata, "soriela, salah org". Boleh terima die kata aku part 1?? Kecik sgt ke aku nie?? Adoi..


indrawasih : Tak sabar rasanyer nak berpuasa, lagi beberapa hari tinggal.

No comments:

Post a Comment